در فروشگاه آنلاین پرینتر سه بعدی آذرین تِک محصولات مرتبط با پرینتر سه بعدی در تکنولوژی های FDM و SLA معرفی و ارائه می گردد که در این مهم مرغوبیت کالا، قیمت مناسب و سرعت دریافت کالا درنظر گرفته شده است. در این راستا، دامنه وسیعی از فیلامنت و رزین UV توسط گروه آذرین تِک تامین شده است تا مخاطبان محترم فروشگاه بتوانند به راحتی محصولات مورد نیاز خود را رویت، مقایسه و انتخاب نمایند. همچنین در صورت نیاز به نوعی محصول خاص این امکان فراهم شده است تا کاربر به طور مجزا محصول خود را از طریق حساب کاربری سفارش دهد. به طور خلاصه، طبقه بندی محصولات در فروشگاه پرینتر سه بعدی آذرین تِک به ترتیب زیر معرفی می گردد.

پرینتر سه بعدی پرینتر سه بعدی FDM , پرینتر سه بعدی رزینی
اسکنر سه بعدی اسکنر سه بعدی دستی , اسکنر سه بعدی رومیزی
فیلامنت فیلامنت PLA , ABS , TPU , PETG
رزین رزین ریختگری، استاندارد، PLA، شفاف, قابل شستشو با آب
قطعات یدکی  

برای پرداخت های مشتریان سه روش در نظر گرفته شده است. متداول ترین روش پرداخت آنلاین است که مشتریان می توانند از هر کارتی پرداخت آنلاین را انجام دهند. روش دیگر واریز به حساب می باشد که در صورت انتخاب این روش، پس از پرداخت باید از طریق حساب کاربری خود وارد قسمت ثبت فیش شده و فیش واریزی را به ثبت برسانید، تنها در این صورت است که سفارش شما تایید می شود.

برای مشتریان ساکن مشهد این امکان فراهم شده است که به صورت حضوری به محل دفتر شرکت مراجعه نمایند و پرداخت خود را حضوری انجام دهند. لازم به ذکر است خرید محصولات فروشگاه آنلاین پرینتر سه بعدی آذرین تِک تنها در صورت ایجاد حساب کاربری در سایت امکان پذیر است لذا ،پس از پرداخت به صورت آنلاین و یا واریز به حساب بانکی، در حساب کاربری بخش سفارشات می توانید وضعیت کالای خود را پیگیری نمایید.

 

مشتریان با مراجعه به حساب کاربری خود، آیکن بالا سمت چپ فروشگاه آذرین تِک، در قسمت سفارشات می توانند وضعیت سفارشات خود را پیگیری نمایند. همچنین می توانند با وارد کردن کد رهگیری در قسمت پیگیری سفارش که پس از ثبت سفارش نهایی دریافت می کنند از وضعیت سفارش خود مطلع شوند. لازم به ذکر است جهت خرید از فروشگاه رمین من حتما لازم است حساب کاربری ایجاد شود که به راحتی با ثبت تنها یک شماره مبایل امکان پذیر است. سپس می توانید در در داخل حساب کاربری اطلاعات مربوط به سفارشات را ملاحظه نمایید.

چنانکه برای دریافت محصولات خود یکی از روش های تیپاکس و یا چاپار را انتخاب می نمایید، باید ابتدا از طریق سایت های زیر ازخدمات رسانی آنها در منطقه خود اطمینان حاصل فرمایید. 

 لینک مربوط به مناطق تحت پوشش در خدمات رسان چاپار               https://chaparnet.com/agents

مجوعه فروشگاه آذرین تِک به منظور راحتی و سهولت مشتریان انواع روش های ارسال بار را در نظر گرفته است که مشتریان با توجه به شرایط خود می توانند یکی از این روش ها را برای دریافت محصولات انتخاب نمایند. روش های ارسال محصولات در فروشگاه آذرین تِک شامل پست پیشتاز، کالا رسان، باربری، تیپاکس و چاپار می باشد. همچنین برای دوستانی که در شهر مشهد حضور دارند می توانند با حضور در دفتر مرکزی و یا انبار فروشگاه کالای خود را تحویل نمایند. جهت کسب اطلاعات تکمیلی در خصوص روش های ارسال و همچنین آدرس دقیق فروشگاه روی لینک های زیر کلیک فرمایید.

لینک مربوط به گزینه های ارسال: روش های ارسال محصولات    لینک مربوط به آدرس فروشگاه: تماس با ما 

بله، در صفحه هر محصول در صورت ناموجود بودن محصول مورد نظر، دکمه ثبت سفارش وجود دارد که با تکمیل کردن فرم ثبت سفارش توسط خریداران، سفارش آنها ارسال می گردد. 

 

بله، امکان ثبت شفارش به صورت تلفنی وجود دارد، ابتدا کاربران حساب کاربری خود را در سایت ایجاد نمایند و سپس از طریق یکی از راه های ارتباطی در قسمت تماس با ما در صفحه اصلی سایت، شفارش خود را به ثبت برسانند. 

بله، در 24 ساعت شبانه روز و هر روز هفته امکان ثبت سفارش به صورت آنلاین وجود دارد و سفارش هایی که در ساعات غیر کاری، از ساعات 17 تا 8 صبح، ثبت می شوند، در اولین ساعات کاری روز بعد با اولویت بالاتر رسیدگی و پردازش می شوند. همچنین جهت هماهنگی و مشاوره ، می توانید در ساعات اداری، 9 صبح تا 7 عصر، با شماره تلفن ۰۹۱۲۵۵۹۶۴۷۴ تماس حاصل فرمایید.

 

آذرین تِک با هدف جلب اعتماد مشتریان و ارائه خدمات با کیفیت بالا، تمامی مجوز های لازم برای کسب و کار های اینترنتی را از مراجع قانونی دریافت کرده است. همچنین سایت آذرین تِک دارای نماد اعتماد الکترونیکی است که منحصرا برای کسب و کار هایی صادر می شود که صلاحیت و احراز هویت آنها تایید شده است. 

بخش فروش فوق العاده مربوط به خانواده محصولاتی هست که فروشگاه رمین من با شرایط منحصر بفردی جهت معرفی به مشتریان خود نشان می دهد و با کلیک بر روی هر یک از آن ها در صفحه اصلی می توانید محصولات انتخابی را ببینید. بخش پیشنهاد ویژه، منحصرا فقط محصولات خاص را که دارای شرایط متمایز از نظر قیمت، کیفیت و یا کمیت هستند به شما معرفی می کند. همچنین جهت سهولت در درسترسی، محصولات تخفیف دار، جدیدترین محصولات و محبوب ترین کالا ها را برای شما عزیزان فیلتر کرده ایم که به راحتی می توانید انتخاب و ملاحظه فرمایید. در قسمت پایانی صفحه اصلی، مجله خبری آذرین تِک قرار دارد و آخرین مطالب علمی و کاربردی که توسط کارشناسان تهیه گردیده به نمایش گذاشته شده است. 

تنها کافیست بر روی گزینه ورود مشتریان کلیک و شماره همراه خود را وارد نمایید. سپس در قسمت پایین پنجره بر روی گزینه فراموشی رمز عبور کلیلک فرمایید و منتظر شوید تا کد تایید برای شما مجددا ارسال گردد. در انتها پس از وارد کردن کد تایید می توانید رمز جدید انتخابی خود را ثبت نمایید و وارد حساب کاربری شوید. 

 

نظرات کاربران


اگر تصویر خوانا نیست اینجا کلیک کنید
همزمان با تأیید انتشار نظر من، به من اطلاع داده شود.
* نظر هایی كه حاوی توهین است، منتشر نمی شود.
* لطفا از نوشتن نظر های خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.