جدیدترین پرینتر سه بعدی آرتیلری چیست؟

شرکت Artillery در سال 2018 یک پرینتر سه بعدی FDM به نام Sidewinder X1 را به بازار عرضه کرد و از این طریق توانست در بازار مصرف کنندگان پرینتر فیلامنتی جایگاهی ویژه را به دست آورد. پرینتر سه بعدی X1 بعنوان یکی از مطمئن ترین و دقیق ترین پرینتر های رومیزی FDM شناخته شد و حالا با تجربه ای گرانقدر اقدام به ساخت پرینتر سه بعدی سایز بزرگ از نوع اکسترودری کرده است که اولین بار گروه صنعتی آذرین تک آن را در ایران معرفی کرد.

 Artillery Sidewinder x2 3D Printer

شرکت آرتیلری در زمینه ساخت پرینتر سه بعدی رومیزی دقیق فعالیت دارد. و حالا با معرفی چاپگر سه بعدی X2 در سایز بزرگتر جایگاه خود را در بازار تثبیت می کند. پرینتر سه بعدی Sidewinder X2 شاهکاری جدید از شرکت آرتیلری است که در سال 2021 تولید شده است و هم اکنون توسط مجموعه آذرین گارانتی و تامین می گردد. این دستگاه دارای ویژگی ها و جزئیات خارق العاده ای می باشد که در این مقاله سعی در شفاف سازی آن داریم.

محصولی رقابتی و با کیفیت Sidewinder X2

این دستگاه شباهت زیادی با Genius دارد و تغییراتی اساسی نسبت به آن انجام نشده است اما تغییرات داخلی پرینتر سه بعدی بسیار چشمگیر بوده است و نشان می دهد شرکت آرتیلری جدا از کیفیت فنی به قیمت مناسب نیز نگاهی ویژه دارد.

x2

سنسور BL Touch

در مقایسه با سایر پرینتر های مشابه, داشتن سنسور BL Touch مهمترین مزیت رقابتی را ایجاد می کند. در Sidewinder X2 3d printer کاربر دیگر نیازی به تنظیم دستی صفحه کار ندارد. سیستم اتولولینگ چاپگر X2 دقیق و سریع می شود و بسیاری از کاربران حرفه ای این صنعت آن را تایید کردند.

x2

هیت بد با سرعت گرمایش بالا

هیت بد پرینتر سه بعدی فوق العاده Sidewinder X2 علاوه بر کیفیت بینظیری که ارائه می دهد، مجهز به هیت بد جریان متناوب است که با سرعت بالا میزکار را گرم می کند. ابعاد صفحه حرارتی Sidewinder X2 بزرگ می باشد که هیت ید آن  در کمتر از 90 ثانیه به 110 درجه سانتیگراد می رسد.

این سرعت برای یک پرینتر سه بعدی FDM واقعا بینظیر است!

x2

پردازنده جدید

شرکت Artillery سال گذشته با توسعه یک برد اختصاصی 32بیتی ، بسیاری از پرینتر سه بعدی های خود را مجهز به این برد کرده است. در دستگاه Sidewinder X2  از این برد استفاده شده است که در مقایسه با دستگاه X1 با پردازنده 8بیتی ، یک ارتقا عالی محسوب می شود.

این برد الکترونیکی با توان بالا دارای مختصه های فنی بسیاری است که شرکت ارتیلری در این پرینتر گنجانده است. رابط کاربری و منوهای پیشرفته چاپگر X2 نتیجه این ارتقاء می باشد و تجربه کاربری بسیار خوبی را ایجاد می کنند.

x2

سایز چاپ

مدل X2 شرکت آرتیلری در سایز چاپی طول 30 در عرض 30 در ارتفاع 40 سانتیمتر تولید می شود. در مثلث مقایسه ای قیمت, سایز,کیفیت, پرینتر سه بعدی Sidewinder X2 در مقایسه با برند هایی همچون ANET, LONGER3D و MINGDA یک سر . گردن بالاتر هست. از مدل های مشابه X2 می توان به ET5 PRO و D3 PRO و LK5 PRO اشاره کرد.

x2

محور Z  پایدار

این بار پرینتر سه بعدی Sidewinder X2 با پیچ لیداسکرو دوطرفه مجهز به یک قطعه تزریق آلومینیوم اختصاصی شده است که باعث کاهش لزرش ها و افزایش بسیار زیاد دقت و پایداری محور Z شده است.

این بهینه سازی در افزایش دقت لایه گذاری و کاهش اثر Z-wobble تاثیر بسزایی دارد و در چاپ های با ارتفاع بالا تاثیرات خود را نشان می دهد.

کابل کشی بهینه و مطمئن

ظاهر زیبا و مهندسی پرینتر سه بعدی X2 , که توسط شرکت آرتیلری طراحی و توسعه داده شده است، جلوگر یک پرینتر فیلامنتی کلاس بالا هست. کابل کشی ها و سوکت گذاری ها بسیار حرفه ای و تمیز کار شده است. شما در زمان مونتاژ قطعات این مهم را خواهید دید!

ویژگی های دیگر Sidewinder x2

اکسترودر دایرکت درایو تایتان: این دستگاه نیز مانند مدل قبلی خود دارای اکسترود دایرکت می باشد.

سنسور قطع برق و قطع فیلامنت: این سنسورها بر روی اکثر پرینتر های سه بعدی شرکت های معتبر نصب می گردند و در پرینتر X2 با کیفیت و عملکرد مناسبی قرار داده شده اند تا در هنگام اتمام یا شکستن فیلامنت چاپ را متوقف و در انتظار اپراتور می مانند. در هنگام قطع برق نیز دستگاه آخرین موقعیت چاپ را با دقت فوق العاده ذخیره می کند تا پس از وصل برق ادامه چاپ با کیفیت و از همان موقعیت از سر گرفته شود.

صفحه کاربری تاچ اسکرین: در این دستگاه منوها و طراحی بر مینای رابط کاربری آسان و موثر طراحی شده است و نمایشگر لمسی چاپگر با سرعت بالا فرامین را منتقل و اجرا می کند

منبع برق با وروردی دوگانه 110/220 ولت: آرتیلیری برای استفاده کاربران در کشور های مختلف و استانداردهای برقی متفاوت ، کار را آسان نموده و یک سوئیچ برای تنظیم ولتاژ ورودی به دستگاه در نظر گرفته است.

x2

 

 Artillery Sidewinder x2 3D Printer 

Technology:Fused deposition modeling (FDM) 

Year:2021 

Assembly:Pre-assembled 

Mechanical Arrangement:Cartesian-XY-Head 

Manufacturer:Artillery 

 3D PRINTER PROPERTIES 

Build Volume:300 x 300 x 400 mm 

Feeder System:Direct drive 

Print head:Single nozzle 

Nozzle size:4 mm 

hot end temperature:240 °C 

heated bed temperature:130 °C 

Print bed material:Coated tempered glass 

Frame:Aluminum 

Bed leveling:Automatic 

Connectivity:USB, microSD 

Print recovery:Yes 

Filament sensor:Yes 

Camera:No 

MATERIALS 

Filament diameter:75 mm 

Third-party filament:Yes 

Filament materials:PLA, ABS, Flexible Materials, Wood, PVA, HIPS 

SOFTWARE 

Recommended slicer:Cura, Simplify3D, Slic3r 

Operating system:Windows, Mac OSX, Linux 

File types:STL, OBJ, AMF 

DIMENSIONS AND WEIGHT 

Frame dimensions:550 x 405 x 640 mm 

Weight:9 kg 

Package weight: 16 kg 

x2

 

نظرات کاربران


اگر تصویر خوانا نیست اینجا کلیک کنید
همزمان با تأیید انتشار نظر من، به من اطلاع داده شود.
* نظر هایی كه حاوی توهین است، منتشر نمی شود.
* لطفا از نوشتن نظر های خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.