طبقه بندی رزین سه بعدی شرکت رزیون

نسل جدید رزین uv در حوزه های دندانسازی, جواهرسازی و مهندسی را در محصولات تولیدی شرکت رزیون جستجو کنید. کیفیت بالا و هزینه مقرون به صرفه دو پارامتر مهم در انتخاب رزین های تولیدی شرکت رزیون می باشد. شما متناسب با هر نوع صنعت و کاربردی می توانید رین مورد نظر خود را با تنوع رنگ بالا انتخاب نمایید. مثلا در حوزه دندانسازی این شرکت اقدام به تولید 5 مدل مختلف رزین مدلسازی دقیق, منعطف, شفاف, رزین ریختگری LCD و DLP و رزین سخت دما بالا کرده است. خانواده محصولات رزیون را می توانید در وبسایت AZARIN3D ملاحظه نمایید. 

جدول مقایسه رزین های تخصصی رزیون

شرکت رزیون از جمله تولید کنندگان پیشرو در حوزه رزین UV می باشد و تا کنون انواع رزین های تخصصی مهندسی را به بازار معرفی کرده است. شرکت Resione متناسب با انواع پرینتر سه بعدی رزینی LCD و DLP اقدام به تولید جدیدترین رزین های دقیق با کیفیت سطح بالا نموده است که با مراجعه به بخش رزین در وبسایت آذرین تک می توانید مطلع شوید.

تقسیم بندی رزین های تولیدی شرکت رزیون بر اساس میزان سختی, دقت ابعادی, قابلیت ریختگری و ارتجاعی بودن می باشد. تنوع در رنگ و خصوصیات مکانیکی از دیگر مولفه های انتخاب رزین می باشد. لازم به ذکر است هر رزین تولیدی کد مخصوص به خود را دارد که باید در سفارش دهی به آن دقت شود.

خانواده رزین های سخت:

K resinm58 resinM68 resinG217 resin

 

 خانواده رزین های دقیق:

M70 resinD01s resin

 

خانواده رزین های منعطف:

F69 resinF80 resin

 

رزین های تخصصی دندان:

C01 LCD resinC02 LCD resin

رزین تخصصی دندانسازی

شرکت رزیون در زمینه مدلسازی سه بعدی و ریختگری دندان رزین های متنوعی را در رنگ های مختلف تولید کرده است. از ویژگی های این نوع رزین می توان به دقت بالا, شرینک کم و هزینه پایین آن اشاره کرد. رزین های ریختگری دقیق رزیون مناسب برای انواع پرینتر سه بعدی رزینی LCD و DLP می باشد. 

موارد کاربرد رزین مدلسازی دقیق دندان و رزین ریختگری دقیق دندانسازی:

metal crowns, bridges and stents, modelling resin for dental guide , gum、orthodontic model、restoration model、implant model、study model

C01 LCD resin

رزین مهدنسی برای مدلسازی دقیق

شرکت Resione طیف وسیعی از رزین های رنگی با کاربرد های متنوع را وارد بازار کرده است. این مجموعه شامل رزین های فوق شفاف, رزین های سخت و هارد در چند رنگ  می باشد.  

uv resin 3dprinter

uv resin 3dprinter

uv resin 3dprinter

نظرات کاربران


اگر تصویر خوانا نیست اینجا کلیک کنید
همزمان با تأیید انتشار نظر من، به من اطلاع داده شود.
* نظر هایی كه حاوی توهین است، منتشر نمی شود.
* لطفا از نوشتن نظر های خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.