انوع روش های پرداخت در فروشگاه آنلاین پرینتر سه بعدی آذرین تِک

1- روش پرداخت آنلاین

در این روش پس از انتخاب محصولات و تکمیل سبد خرید، باید روش حمل و آدرس پرداخت انتخاب و سپس بر روی گزینه پرداخت آنلاین کلیک نمایید. سپس در درگاه اینترنتی پیشرو شماره کارت و رمز دوم را وارد نمایید. در مرحله بعد بر روی تکمیل فرآیند خرید کلیک و منتظر دریافت کد رهگیری می شوید که این به منزله خرید موفق از فروشگاه زمین من می باشد. همچنین می توانید پس از پرداخت وارد اکانت خود شوید بر روی پیگیری سفارشات کلیک و وضعیت حساب خود را مشاهده نمایید. پس از پرداخت کالای مورد نظر بین مدت زمان 24 تا 72 ساعت برای شما ارسال می شود.

2- روش واریز به حساب

روش پرداخت بانکی برای آن دسته از دوستانی که تمایل ندارند از پرداخت آنلاین استفاده کنند در نظر گرفته شده است. در این روش ابتدا کد پیگیری سفارش را دریافت می کنید سپس مبلغ فاکتور را از طریق اپلیکیشن، بانک یا عابر بانک به حساب درج شده در قسمت پایین واریز می نمایید. توجه داشته باشید تنها واریز به حساب به معنای اتمام خرید و تایید ارسال کالا نمی باشد. پس از پرداخت، وارد حساب کاربری خود شوید و در ستون سمت راست بر روی ثبت فیش کلیک نمایید و اطلاعات مربوط به پرداخت و فاکتور خرید را وارد نمایید و در انتها بر روی دکمه ثبت (ذخیره) کلیک نمایید. همانند روش پرداخت آنلاین برای اطمینان از ثبت اطلاعات و یا پیگیری سفارش خود می توانید بر روی سفارشات و یا پیگیری سفارشات کلیک و وضعیت خرید خود را ملاحظه نمایید.

بانک کشاورزی 

 نام حساب: طیرانیان

شماره کارت

 ۶۰۳۷ ۷۰۱۶ ۰۳۹۵ ۶۷۸۷

    
      

3- پرداخت حضوری

برای دوستانی که در شهر مشهد هستند و تمایل به پرداخت حضوری دارند این امکان فراهم شده است که بتنوانند به صورت حضوری در محل پرداخت خود را انجام دهند. پیشنهاد می شود جهت صرفه جویی در وقت عزیزان قبل از حضور در دفتر مرکزی و یا انبار با شماره های داده شده در قسمت تماس با ما هماهنگی های لازم را انجام و سپس جهت دریافت کالای خود حضور به عمل برسانند.

تماس با ما

در صورت طرح سئوال از ما هم می توانید با شماره های مندرج در سایت با ما ارتباط برقرار کنید و هم می توانید به بخش پرسش و پاسخ در انتهای صفحه اصلی سایت مراجعه نمایید و اطلاعات مورد نظر خود را جستجو نمایید. 

نظرات کاربران


اگر تصویر خوانا نیست اینجا کلیک کنید
همزمان با تأیید انتشار نظر من، به من اطلاع داده شود.
* نظر هایی كه حاوی توهین است، منتشر نمی شود.
* لطفا از نوشتن نظر های خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.