لیست فیلامنت های شرکت جمقه JAMGHE

فیلامنت های شرکت جمقه JAMGHE نوآوری هایی در عرصه چاپ سه بعدی به شمار می روند که قادرند تحولی بزرگ در صنعت تولید و مهندسی ایجاد کنند. شرکت جمقه (jamghe) یکی از تولید کنندگان مطرح در زمینه تولید فیلامنت های تخصصی برای انواع پرینترهای سه بعدی FDM در جهان می ‎باشد. این فیلامنت ها که با استفاده از تکنولوژی های پیشرفته و مواد اولیه باکیفیت تولید می شوند، خصوصیات فنی برجسته ای دارند که آن ها را از سایر محصولات مشابه متمایز می کند.
مجموعه آذرین به عنوان نماینده رسمی برند JAMGHEاقدام به عرضه کامل محصولات این شرکت در ایران کرده است. در حال حاضر انواع فیلامنت های PLA plus، PETG، PLA Hi speed برند JAMGHE در وبسایت آذرین موجود می‎باشد. در این مقاله به شرح کلی انواع محصولات فیلامنت این شرکت جهت راهنمایی و انتخاب مناسب شما می پردازیم.

انواع فیلامنت های شرکت JAMGHE

معرفی انواع فیلامنت های شرکت JAMGHE به شرح زیر است:

  1. فیلامنت PLA
  2. فیلامنت PLA+
  3. فیلامنت Hi-Speed PLA+
  4. فیلامنت Matte PLA+
  5. فیلامنت Wood PLA
  6. فیلامنت PETG
  7. فیلامنت ABS

فیلامنت PLA شرکت JAMGHE

فیلامنت PLA ( پلی لاکتیک اسید) از منابع تجدیدپذیر مانند ذرت تولید شده و به دلیل راحتی کار و بی بو بودن محبوب است. دمای نازل آن ۱۹۰ تا ۲۳۰ و دمای بستر ۶۰ تا ۸۰ درجه سلسیوس است. این فیلامنت با اکثر مدل های پرینتر سه بعدی سازگار است.

فیلامنت PLA شرکت JAMGHE

فیلامنت PLA+

فیلامنت PLA+ شرکت JAMGHE نسخه بهبود یافته PLA است. دمای نازل آن ۲۰۰-۲۲۰ درجه سلسیوس و دمای بستر ۶۰-۸۰ درجه سلسیوس می باشد. این فیلامنت دارای قطر ۱.۷۵ میلی متر و وزن خالص ۱ کیلوگرم است. با ویژگی هایی همچون استحکام بالا، انعطاف پذیری بیشتر و بدون بو بودن، برای چاپ قطعات دقیق و پروژه های پیچیده مناسب است.

فیلامنت PLA+

ویژگی های فیلامنت PLA+ شرکت JAMGHE

سازگار با انواع پرینترهای سه بعدی

دارای رنگ بندی متنوع

ویژگی های فیلامنت PLA+ شرکت JAMGHE

فیلامنت Hi-Speed PLA+ شرکت JAMGHE

مناسب برای چاپگرهای سه بعدی با سرعت بالا است که حداکثر سرعت آن 600 به میلی متر بر ثانیه می رسد. دمای چاپ بین ℃ 200 تا 220℃ است که باعث می شود پرینت بدون گرفتگی نازل انجام شود. سازگار با اکثر پرینتر سه بعدی فیلامنتی با سرعت بالا مانند : Bambulab X1/X1C/P1P/P1S، Creality K1/K1 MAX، FLSUN V4، ELEGOO Neptune 4 و همچنین چاپگرهای سه بعدی معمولی است.

فیلامنت Hi-Speed PLA+ شرکت JAMGHE

فیلامنت Matte PLA+ شرکت JAMGHE

فیلامنت Matte PLA+نمونه ارتقا یافته و ترکیبی از ویژگی‎ های PLA است که به آن ظاهر مات و زیبا می بخشد و همچنین در طول فرآیند چاپ، نازل ها به راحتی مسدود نمی‎شوند و تجربه چاپی با سطح صاف و بدون حباب و با کیفیت برای شما به ارمغان می‎ آورد.

مشخصات فنی فیلامنت Matte PLA+ شرکت JAMGHE

فیلامنت Wood PLA شرکت JAMGHE

این فیلامنت چاپی با ظاهر و بافت واقعی چوب را فراهم می کند. استفاده از فیلامنت چوبی برای چاپ سه بعدی، نیازمند رعایت دقیق دمای چاپ است. برای دمای چاپ معمولی، دمای 205-215 درجه سانتی گراد را تنظیم کنید. اگر قصد چاپ با دمای پایین را دارید، دمای 185-195 درجه سانتی گراد را انتخاب کنید. همچنین سرعت چاپ 50 تا 100 میلی متر بر ثانیه را دارا می باشد.

فیلامنت Wood PLA شرکت JAMGHE

فیلامنت PETG شرکت JAMGHE

فیلامنت PETG یکی از بهترین انتخاب ها برای چاپ سه بعدی شماست. این فیلامنت به آسانی مانند PLA قابل استفاده است و همچنین استحکام بالایی مانند ABS دارد. با قابلیت چسبندگی به صفحه کار یک پوشش شفاف و درخشان به شما می دهد. دمای نازل 220 تا 250 درجه سانتی گراد است و با تمامی پرینترهای سه بعدی قابل استفاده می‎باشد.

 

فیلامنت ABS شرکت JAMGHE

فیلامنت ABS دارای مقاومت بسیار خوبی در برابر ضربه است که برای چاپ بادوام قطعات کاربردی که نیاز به مقاومت در برابر شرایط حرارتی و شیمیایی دارند ایده ال است. دمای چاپ برای این فیلامنت 240 تا 270 درجه سانتی گراد معرفی شده است.فیلامنت ABS کمپانی JAMGHE با سرعت 40 تا 100 میلی متر برثانیه و 6 رنگ بندی مختلف امکان چاپی بی نظیر به شما می‎دهد.

فیلامنت ABS  شرکت JAMGHE

با آذرین بهترین انتخاب را داشته باشید.
تمامی دستگاه‎ها و تجهیزات شرکت آذرین دارای گارانتی و ضمانت خدمات پس از فروش و با بهترین خدمات به شما ارائه می شود و شما می توانید با عضویت در باشگاه مشتریان آذرین از تخفیفات بیشتر بهرمند شوید .در صورت هرگونه خطا و ایراد در متریال با مشاوران آذرین تماس بگیرید.

نظرات کاربران


اگر تصویر خوانا نیست اینجا کلیک کنید
همزمان با تأیید انتشار نظر من، به من اطلاع داده شود.
* نظر هایی كه حاوی توهین است، منتشر نمی شود.
* لطفا از نوشتن نظر های خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.