اسکنر سه بعدی پرتابل شاینینگ مدل einstar

اسکنر پرتابل شاینینگ مدل Einstar یک اسکنر با کیفیت بالا و قیمت مناسب است که نرم افزار exstar از داده های آن پشتیبانی کرده و امکانات فوق العاده ای را دراختیار کاربر قرار میدهد.بسته بندی استاندارد این اسکنرحاوی یک کیف حمل سبک است که شامل لوازم جانبی مثل یک کیف سیلیکونی، راهنمای مقدماتی کاربر، نشانگرهای موقعیت، پارچه برای پاک کردن لنز،منبع تغذیه و کابل USB می باشد.

مقدمه

شرکت شاینینگ (SHINING 3D) که درسال 2004 تأسیس شد،بیش از 18 سال برتحقیق و توسعه، ساخت و کاربرد محصولات دیجیتال سه بعدی با دقت بالا تمرکز کرده است.شرکت شاینینگ متعهد به ارائه یک راه حل کامل ازدیجیتال سازی سه بعدی، طراحی تا ساخت و بازرسی است. محصولات اصلی این شرکت اسکنرهای سه بعدی دستی، اسکنرهای سه بعدی رومیزی و سیستم های بازرسی سه بعدی هستند.

SHINING 3D همواره به دنبال بهبود سیستم کنترل کیفیت محصول بر اساس استانداردهای جهانی می باشد.در حال حاضر این شرکت دارای سیستم مدیریت کیفیت ISO9001،سیستم مدیریت زیست محیطی ISO14001، سیستم مدیریت ایمنی و بهداشت شغلی ISO45001،سیستم مدیریت کیفیت تجهیزات پزشکی ISO13485 و گواهینامه طرح ممیزی واحد تجهیزات پزشکی MDSAP است.این شرکت تلاش زیادی را در جهت تطابق عملکرد محصول با استانداردهای بین المللی کیفیت و ایمنی مانند CE,FDAوFCC میکند که در این مورد بسیار موفق بوده و شاینینگ به یکی از بهترین برندها در این صنعت تبدیل شده است.

معرفی اسکنر سه بعدی پرتابل شاینینگ مدل SHINING 3D Einstar

اسکنر پرتابل شاینینگ مدل Einstar یک اسکنر با کیفیت بالا و قیمت مناسب است که نرم افزار exstar از داده های آن پشتیبانی کرده و امکانات فوق العاده ای را دراختیار کاربر قرار میدهد. بسته بندی استاندارد این اسکنرحاوی یک کیف حمل سبک است که شامل لوازم جانبی مثل یک کیف سیلیکونی، راهنمای مقدماتی کاربر،نشانگرهای موقعیت،پارچه برای پاک کردن لنز،منبع تغذیه و کابل USB می باشد.برنامه کاربردی exstar دارای امکانات فوق العاده ای است که نیاز کاربر را در فرآیند اسکن برطرف میکند.در ادامه به اختصار به ویژگی های آن اشاره میکینم. با ما همراه باشید...

einstar

 

 

 داده های خروجی از این اسکنر ازفرمت های متعدد،سازگاربا چاپگرهای سه بعدی و نرم افزارهای طراحی سه بعدی پشتیبانی میکنند که باعث شده این اسکنر برای کار با انواع پرینتر سه بعدی, طراحی صنعتی, فیگوراتیو و مجسمه سازی مناسب باشد.

einstar

 

منبع نوری این اسکنر Infrared VCSEL structured light و عمق میدان اسکن 160-1400mm می باشد. فاصله ی نقطه ای آن 0.01 میلی متر است.اسکنر سه بعدی پرتابل شاینینگ مدل Shining3D Einstar، به دلیل بهره گیری از دوربین RGB و پرژکتور IR VCSEL امکان اسکن اجسام بزرگ در فضای بیرون را به کاربر میدهد.در این اسکنر از دو دوربین Stereo Depth Camera استفاده شده است تا کاربر به راحتی در فاصله کم بتواند اجسام بزرگ و کوچک را با رنگ واقعی اسکن کند.

einstar

 

einstar

 

اسکنر اینستار دارای سیستم بهینه سازی اسکن نقاط است که این سیستم نقاطی که در اسکن برداشت نشده را به صورت هوشمند بازسازی میکند که باعث افزایش سرعت اسکن میشود.سرعت اسکن 14 فریم در ثانیه با 980,000points/s می باشد که حداکثر FOV آن 434mm*379mm است.این اسکنر دارای الگوریتم هوشمند است که باعث ترازخودکار و عملکرد ردیابی هوشمند میشود.Einstar مجهز به 3 پروژکتور VCSEL مادون قرمز، 2 دوربین عمقی استریو و 1 دوربین RGB، می تواند فرایند تصویربرداری در فضای باز را با کیفیت فوق العاده انجام دهد

einstar

einstar

einstar

 

طراحی ارگونومیک این اسکنر باعث راحتی انتقال داده شده است به طوری که برای اتصال فقط یک کابل usb برای انتقال برق و داده لازم است و مراحل راه اندازی و نصب ان بدون پیچیدگی انجام میشود.یکی از ویژگی های جالب اسکنر سه بعدی شاینینگ مدل Shining3D Einstar عدم آسیب به چشم انسان می باشد.همچنین بدون نیاز به نور پرژکتور فرایند اسکن به طورکامل انجام میشود.به ادعای خود شرکت سازنده مزیت رقابتی مدل Einstar  اسکن موی سر انسان است که کاربران فعال در حوزه فیگوراتیو می توانند از آن استفاده کنند. این قالبلیت در قالب Hair Mode در سیستم اسکنر شاینینگ، تعریف شده است.

 

einstar

einstar

بهترین گزینه برای اسکن فول بادی اسکنر با کیفیت اینستار شاینینگ است که جزئیات اسکن را به طورکامل ثبت میکند.این اسکنر فوق العاده را میتوانید با گارانتی طلایی از آذرین تهیه نموده و از خدمات پس از فروش آن استفاده کنید و یک اسکن کامل و راحت را تجربه کنید.برای خرید اسکنر شاینینگ و اطلاعات بیشتر روی عکس زیر کلیک کنید تا به لینک اسکنر وارد شوید.

einstar

ویژگی های اسکنر اینستار شاینینگ

Structed Light Scan Scan Mode
0.1 mm 3- mm Point Distance
Infrared VCSEL structured light Light Source
Effective Working Distance: 160mm-1400mm; Optimal Working Distance: 400mm Working Distance
160-1400mm Depth of Field
434mm*379mm (under optimal work distance) Maximum FOV
980,000points/s, up to 14FPS Scan Speed
Feature Alignment, Hybrid Alignment, Texture Alignment, Global Markers Align Modes
Eye-safe Safety
Yes Texture Scan
Yes Outdoor Scanning
USB2.0 or above Interface
OBJ; STL; PLY; P3; 3MF Output Formats
220mm*46mm*55mm Scanner Size
245mm*245mm*90mm Carrying Case Size
500g Scanner Body Weight
0-40℃ Operating Temperature Range
10-90% Operating Humidity Range
CE, FCC, ROHS, WEEE, KC Certifications
Azarin Tech Garrenty

برای پردازش تصاویری که توسط اسکنر سه بعدی شاینینگ Shining3D Einster ثبت می شود نیاز به سیستم عاملی دارید که حداقل مشخصات زیر را داشته باشد.به عنوان مثال سیستم عامل ویندوز 10 یا 11 مورد نیاز است،و یا اینکه کارت گرافیک NVIDIA باید داشته باشید. سایر مشخصات سیستم مورد نیاز به طور کامل در جدول زیر ارائه شده است.

OS: Win10/11, 64 bit; Graphics card: NVIDIA GTX1060; Video memory: ≥6GB; Processor: I7-11800H; Memory: ≥32GB

Recommended Configuration

OS: Win10, 64 bit; Graphics card: NVIDIA GTX1050; Video memory: ≥4GB; Processor: I7-7700H; Memory: ≥16GB

Recommended Configuration

 باتشکر از توجه شما

نظرات کاربران


اگر تصویر خوانا نیست اینجا کلیک کنید
همزمان با تأیید انتشار نظر من، به من اطلاع داده شود.
* نظر هایی كه حاوی توهین است، منتشر نمی شود.
* لطفا از نوشتن نظر های خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.