کمپانی آمان گیرباخ در تجهیزات دندانسازی

شرکت آمان گیرباخ پیشگام درحوزه ی CAD/CAM دندان، یکی از ارجح ترین ارائه دهندگان خدمات دندانسازی به لطف نوآوری های خود در پروتزهای دیجیتال دندان است.شرکت آمان گیرباخ برای همراهی متخصصان دندان‌پزشکی با عصر دیجیتال به دنبال راه‌حل‌هایی است که هم‌کاری میان رشته‌ای بین مطب و لابراتوارها را بهینه کند.در حال حاضر با ایجاد فضاهای بین رشته‌ای با استفاده از Ceramill و پلتفرم AG.Live  اشتراک اطلاعات را امکان پذیر کرده است.

amanngirrbach

 

 

کمپانی آمان گیرباخ در تجهیزات دندانسازی

 

مقدمه

شرکت آمان گیرباخ پیشگام درحوزه ی CAD/CAM دندان، یکی از ارجح ترین ارائه دهندگان خدمات دندانسازی به لطف نوآوری های خود در پروتزهای دیجیتال دندان است.جاه طلبی آن منجر به ایجاد راه حل های سیستمی برای مراحل مختلف در لابراتوارهای دندانپزشکی شده است که همگی از مقر اصلی در فورارلبرگ، اتریش هستند.

روش های جدید دیجیتال برای ایجاد یک موقعیت برد-برد برای همکاری بین تکنسین‌ها و لابراتوارهای دندانپزشکی توسط آمان گیرباخ طراحی شده است.این پیشرفت‌ها بخشی از اهدف آمان گیرباخ برای پیشرو بودن در انقلاب دیجیتال دندانپزشکی با تمرکز بر رفاه بیمار است. افزایش مداوم تعداد شرکا در بیش از 90 کشور و رضایت بی نظیر مشتریان خود گویای این موضوع است.کمپانی آمان گیرباخ بیش از 500 کارمند در حوزه ی تحقیق و توسعه و تولید را در اتریش سازماندهی کرده است. دفاتر فروش این کمپانی در آلمان، ورونا (ایتالیا)، فرانس)، شارلوت (ایالات متحده آمریکا)، سنگاپور ، کوریتیبا (برزیل) و پکن (چین) نیز وجود دارد.

محصولات آمان گیرباخ طیف گسترده ای ازراه حل نیازهای دندانسازی را در برمی گیرد.این محصولات شامل مرحله طراحی و سیستم های تولید به کمک کامپیوتر(CAD/CAM) مانند اسکنرها، میلینگ ها ,نرم افزارها و همچنین مواد مصرفی و محصولات دندانپزشکی کلاسیک برای لابراتوارها و مطب های دندانپزشکی است.

شرکت آمان گیرباخ برای همراهی متخصصان دندان‌پزشکی با عصر دیجیتال به دنبال راه‌حل‌هایی است که هم‌کاری میان رشته‌ای بین مطب و لابراتوارها را بهینه کند.در حال حاضر با ایجاد فضاهای بین رشته‌ای با استفاده از Ceramill و پلتفرم AG.Live اشتراک اطلاعات را امکان پذیر کرده است.

 

AG.Live

AG.Live یک پلتفرم مجازی برای ایجاد رابط نزدیکتر و سریعتر بین کلینیک دندانسازی و لابراتواری است که به عنوان یک رابط کاربری حرفه ای تعریف می شود.بااستفاده از اینترنت پلتفرم AG.Live میتواند پرونده بیمار بین کاربر لابراتوارو کلینیک را به اشتراک بگذارد و فضای تعامل برای ساخت بهتر و مناسب قطعات مورد نیاز را ایجاد نماید همچنین امکان اتصال به تمامی سیستم های آمان گیرباخ را داراست.

amann girrbach

مزایای AG.Live

  •  انتقال داده‌های پرونده بیمار مستقیما ً به نرم‌افزار لابراتوار Ceramill 
  • استفاده از IOS شخص ثالث( قادر ساختن یک رابط باز در پلتفرم ابری AG.Live سیستم Ceramil DRS برای ترکیب بااسکنرهای داخل دهانی سازنده های دیگر)
  •  ارسال پیغام‌های وضعیت از ماشین‌های Caramill مستقیما ً به تلفن همراه ( در آینده امکان دریافت به روز رسانی وضعیت ماشین ها و همچنین سفارشات پردازش شده از هر مکان و در هر زمان فراهم میشود)

 

محصولات آمان گیرباخ

 خانواده محصولات اصلی آمان گیرباخ شامل موارد زیر میباشد. درادامه برای آشنایی بیشتر شما عزیزان به توضیح مختصر در مورد هر یک از آنها میپردازیم.

 

  • Articulation
  • Model Fabrication
  • Scan
  • Production
  • Sintering
  • Burs
  • Black holder
  • Accessories

amann girrbach

آرتیکولاتورهای آمان گیرباخ

سیستم آرتکس 

شبیه سازی سیستم حرکتی فک های دهان با دقت بالا

در روش های ساخت انواع پروتزهای دندانی دیجیتال و آنالوگ می توان از سیستم آرتکس آمان گیرباخ استفاده کرد.سیستم آرتکس از تمام حالت های حرکتی فک پایین پشتیبانی میکند و با این سیستم میتوان شبیه سازی واقعی دو فک با دقت بالا را انجام داد تا تمامی فرآیندهای ترمیمی دندان بدون نیاز به اصلاح بعد از ساخت توسط لابراتوار انجام شود. دقت,تنوع و اطمینان سه ویژگی مهم سیستم آرتکس آمان گیرباخ می باشد.

سیستم آرتکس یکی ار بهترین و جامع ترین ارتیکولاتورها میباشد که برای شبیه سازی حرکت های فک دهان به صورت واقعی در مقیاس 1:1 استفاده میشود. آرتکس فصل مشترک دنیای دندانساری دیجیتال و آنالوگ می باشد که فضای خالی بین اسکن دیجیتال داخل دهان و فرایند ترمیمی سنتی دندان را پر میکند.آرتیکولاتور آرتکس Ceramill یک آرتیکولاتور مجازی می باشد که به عنوان یک رابط کاربری حرفه ای دقیق بین دو بخش آنالوگ و دیجیتال قرار میگیرد.مدل ceramill یک مدل به روز شده نرم افزار ceramill mind cad میباشد و همان قابلیت های عملکردی Artex CR را ارائه میدهد. 

در طول فرآیند ترمیم دندان در نرم افزار CADمی توان حرکات خاص بیمار را شبیه سازی کرد و هرگونه نقطه تداخلی در پروتزهای دندانی را می توان تشخیص داد و در نتیجه قبل از تولید نهایی حذف کرد.این مهم برای مدیریت سیستم سطوح occlusion و تنظیم زاویه ی واحدهای ترمیمی مهم است.

 

دستگاههای ساخت آمان گیرباخ

6 دستگاه در آمان گیرباخ برای پردازش مدل دندانی نهایی عرضه میشود. این 6 دستگاه شامل دستگاههای زیر است.

  • Smartmix X2
  • Smartbox X2
  • NoFlame Plus
  • Smartwax Duo
  • Steamer X3
  • Giroform Pin Drill

 

amanngirrbach

اسکنر سه بعدی دندانسازی آمان گیرباخ

خانواده محصولات نوآورانه map برای برآوردن نیازهای خاص لابراتوارها و کلینیک های دندانپزشکی توسعه یافته است. بایک اسکنر لابراتواری دقیق و هوشمند شما میتوانیدجزئیات بیشتری را ثبت کنید. دقت قالب های دیجیتال برای مراحل بعدی فرآیند مخصوصا برای ساخت ترمیم های باکیفیت بسیار مهم است. اسکنرهای آمان گیرباخ شامل دونوع اسکنر اسکنر داخل دهانی و لابراتواری هستند. 

اسکنر داخل دهانی : Ceramill DRS Connection Kit

اسکنر لابراتواری :+Ceramill Map 600+ | Ceramill Map 200

 

Scanner

دستگاه میلینگ آمان گیرباخ

دستگاه های میلینگ آمان گیرباخ دارای دقت بالا،رابط کاربری آسان، لرزش کم، طراحی قوی و امنیت بالا جزو بهترین دستگاه های میلینگ موجود در بازار است . در ادامه بررسی مفصل تر در مورد میلینگ های آمان گیرباخ خواهیم داشت. 

 

پرینتر سه بعدی آمان گیرباخ

پرینتر سه بعدی دندانی NextDent 5100 for Ceramil به شما این امکان را می دهد که مدل های دندانی را به طور کارآمد و با بالاترین کیفیت چاپ کنید. در این پرینتر رزولوشن 1920 در 1080 پیکسل و ضخامت لایه بین 30 - 100 میکرومتر است. در پرینتر سه بعدی آمان گیرباخ حجم چاپ 12.4x7.0x19.6  سانتی متر میباشد.

3d printer

کوره های سینترینگ آمان گیرباخ

انواع کوره های حرارتی آمان گیرباخ در کوره sintering از طیف وسیعی از متریال های دندانسازی همانند انواع زیرکونیا و pfm ها پشتیبانی میکند. از نکات جالب کوره های ceramill آمان گیرباخ انطباق روش های سنتی conventional و سریع fast sintering میباشد که به صورت گسترده در انواع لابراتوارهای دندانسازی استفاده میشود. 

انواع کوره های پخت آمان گیرباخ:

  • Ceramill DRS High-Speed Zirconia Kit
  • Ceramill Argotherm 2
  • Ceramill Therm 3

 

sintering

فرزهای آمان گیرباخ

هر میلینگ زیرکونیا دندانسازی از چند نوع مته استفاده میکند. چند نوع مته میلینگ های شرکت آمان گیرباخ با کیفیت و طول عمر بالا را در عکس زیر میتوانید مشاهده نمایید. 

 

amann girrbach

 

هولدر بلنک آمان گیرباخ

با توجه به اینکه دستگاههای میلینگ آمان گیرباخ دارای دوحالت تر و خشک هستند هولدرهای متفاوتی برای کار با انها لازم است که در سایت آمان گیرباخ موجود است.

 

amann girrbach

 

تجهیزات جانبی آمان گیرباخ

 تجهیزات جانبی آمان گیرباخ شامل تجهیزات و قطعات یدکی دستگاه های فرز, میلینگ و پرینتر سه بعدی میباشد که در لیست زیر میتوانید اسامی آن ها را مشاهده نمایید.

 

Steamer X3 - Sealing lid Smartwax Duo - Handpiece with cord
Smartbox X2 Protection cover
Smartmix X2 - Spare filter
Heating element Therm II Giroform -impression carrier Giroform universal plate holder Steamer X3 - Seal for lid
Coolstream Tank Ceramill Airstream filter set Ceramill Airstream 100V-120V Ceramill Airstream 230V
Pliers Ceramill Argovent 2
Additional Powder Sintron 10G
 
Sintering Beads For Sintron, 100G
Coolstream Cart
IntelliScan
Ceramill Mind/Artex/Match 3
Putty For Map
Pliers Ceramill Argovent 2
 
Blank attachment for rotational milling
Storage bar for Holder
Filter bag Coolstream
Collet chuck 3mm - Ceramill Motion 1 / Motion 2 / Matik
Cooling liquid (125ml) + filter (10x)
Collet chuck 3mm - Mikro 4X/5X
Holding plate D-Set - Ceramill Motion 2
Blank socket for rotation milling
Accessory Set For Motion 2
Maintenance Oil - Pump Spray
Starter Kit Milling On 4X Wet Machine

Cooling Liquid (125ml) + filter (10x) ZR

Water filter Cleanstream
Tool Tray Production
Collet Wrench - Torque
Accessory Set For Mikro 5X
Collet Wrench - Torque Sycotec
Torque Wrench Block Material 3Nm
 
Dust Cover Matik
 
Tape filter Cleanstream
Sintering Bowl Therm Drs
Forcepstherm Drs
Accessories Ceramill Therm Drs
Starter Kit 3D Printing Dentures
Ceramic Pins 10Pcs Therm Drs
 
Cooling Plate Therm Drs
 
Firing Tray Therm Drs
Sintering Tray Therm DrS
 

 

متریال مصرفی آمان گیرباخ

 آمان گیرباخ دارای متریال مصرفی مطابق با دستگاههای تولید شده توسط خود این کمپانی در حوزه ی دندانسازی نیز هست که شامل موارد زیر است.

  • بلنک زیرکونیا آمان گیرباخ
  • سرامیک آمان گیرباخ
  • فلز آمان گیرباخ
  • پلیمر آمان گیرباخ
  • هیبرید آمان گیرباخ
  • رزین آمان گیرباخ
  • گچ آمان گیرباخ
  • لیکوئید آمان گیرباخ

material

در ادامه به اختصار به توضیح سه مدل از دستگاه میلینگ آمان گیرباخ میپردازیم:

 

دستگاههای میلینگ

علاوه بر قطعات با کیفیت بالا، ماشین‌های آمان گیرباخ طوری طراحی شده‌اند که در عین دقت و ظرافت بالا لرزش بسیار کمی دارند. این مهم امکان تولید قابل اعتماد و دقیق ترمیم های دندان را فراهم می کند. همچنین امکان ماشینکاری موادی را که قبلاً غیرممکن بود،مانند تیتانیوم فراهم شده است. 

مزایای دستگاه میلینگ آمان گیرباخ:

  • دقت بالا
  •  سرعت بالا و صرفه جویی در زمان
  • مدیریت عملیات در هر مرحله
  • استفاده بهینه از مواد

 

دستگاه میلینگ آمان گیرباخ مدل CERAMIL MATIK

ceramil matik

دستگاه میلینگ مدل Ceramill matik جدیدترین و کامل ترین دستگاه آمان گیرباخ است .این دستگاه در واقع یک دستگاه با سه عملکرد متفاوت است که دارای سه بخش تعویض خودکار بلنک, بخش تراش و همچین سیستم تمیزکننده بلنک بعد از فرایند میلینگ است که پودر و گردو غباری روی آن باقی نماند.همچنین فرایند تعویض 27 ابزار را انجام میدهد. انجام اتوماتیک این فرآیند باعث افزایش سرعت و صرفه جویی 40 درصدی در زمان میشود.این دستگاه قادر به تراش فلزاتی مانند تیتانیوم نیز هست.در واقع مدل matik آمان گیرباخ یک مدل dry و wet همزمان می باشد که با متریال های سرامیک,زیرکونیا,وکس و فلزتیتانیوم همخوانی دارد.

ceramil matikceramil matik

 

مواد قابل تراش توسط دستگاه میلینگ ceramil matik 

Hybrids Ceramics
Zolid Zirconia
metal Polymers
VITA ENAMIC IPS e.max CAD PrograMill Zolid DRS Ceramill Sintron Ceramill A-Cast
VITA ENAMIC multiColor IPS Empress CAD PrograMill Zolid FX Multilayer MoguCera C Disk Ceramill A-Splint
  Tetric CAD PrograMill Zolid Gen-X Starbond Ti5 Disc Ceramill A-Temp
  VITA SUPRINITY PC Zolid HT+ White  
  VITABLOCS Mark II Zolid HT+ Preshades   Ceramill M-Plast
  VITABLOCS TriLuxe forte Zolid ZI   Ceramill PEEK
        Ceramill Wax
        Ultaire AKP Dentivera

 

دستگاه میلینگ آمان گیرباخ مدل ceramill motion 2

motion 2دستگاه میلینگ 2 motion یک میلینگ دندانسازی پر قدرت با سرعت اسپیندل 100,000 دور در دقیقه می باشد.میلینگ موشن 2 آمان گیرباخ از دو حالت dry و wet پشتیبانی میکند و با مواد پلیمری,فلزی و زیرکونیوم منطبق است. توان این دستگاه 750 وات میباشد و دارای ابزار اتوماتیک 6 مته ای می باشد.

 

مواد قابل تراش توسط دستگاه میلینگ motion2

Zolid Zirconia Metal Polymers
Zolid DRS Ceramill Sintron Ceramill A-Cast
Zolid FX Multilayer   Ceramill A-Splint
Zolid Gen-X   Ceramill A-Temp
Zolid HT+ White   Ceramill A-Temp Multilayer
Zolid HT+ Preshades   Ceramill M-Plast
Zolid ZI   Ceramill PEEK
    Ceramill Wax
    Ultaire AKP Dentivera

 

دستگاه میلینگ آمان گیرباخ مدل ceramill motion 3

 

دستگاه میلینگ motion 3  دارای کنترل 5 محوره و حالت های پردازش خشک و مرطوب است.مصرف برق  این دستگاه  250 وات و مدیریت 6ابزار را انجام میدهد سرعت اسپیندل در ابن دستگاه 100000دور در دقیقه و قدرت ان 750 وات است. این دستگاه سازگار با پلیمرها، فلزات، سرامیک ها، هیبریدها و زیرکونیا می باشد.

 

AMANN GIRRBACH

مواد قابل تراش توسط دستگاه میلینگ motion 3

Zolid Zirconia Metal

Polymers

Zolid DRS Ceramill Sintron Ceramill A-Cast
Zolid FX Multilayer   Ceramill A-Splint
Zolid Gen-X   Ceramill A-Temp
Zolid HT+ White   Ceramill A-Temp Multilayer
Zolid HT+ Preshades   Ceramill M-Plast
Zolid ZI   Ceramill PEEK
    Ceramill Wax
    Ultaire AKP Dentivera

 

مقایسه سه دستگاه میلینگ آمان گیرباخ

 

Ceramill Matik

Ceramill Motion 2

Ceramill Motion 3

تعداد محور

10

5

5

ابزار

27

6

6

سرعت اسپیندل

100000دور در دقیقه

100000دور در دقیقه

100000دور در دقیقه

قدرت اسپیندل

750وات

750وات

750 وات

ولتاژ

250

250

250

ابعاد

2000*1265*780

780*530*595

780*530*595

وزن

66

78

79

نرم افزار

 

Next dent

 

Next dent

 

Next dent

عملکرد پس پردازش

سیستم تمیز کننده

-

-

دقت

<5m

<10m

<10m

قیمت

$109,549.00

$47,988.00

$59,988.00

قابلیت برش

قابلیت برش فلز ها. هیبریدها

قابلیت برش هیبریدها

قابلیت برش هیبریدها

 

 

با تشکر از توجه شما

 

نظرات کاربران


اگر تصویر خوانا نیست اینجا کلیک کنید
همزمان با تأیید انتشار نظر من، به من اطلاع داده شود.
* نظر هایی كه حاوی توهین است، منتشر نمی شود.
* لطفا از نوشتن نظر های خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.