طرح تعویض اسکنر داخل دهانی مدیت i500 با جدیدترین اسکنر مدیت مدل i700

باتوجه به اینکه اپدیت های شرکت مدیت با اسکنر i700 پشتیبانی میشود و نسخه های پایینتر نمیتوانند ان را دریافت کنددر طرح تعویضی که مجموعه آذرین با همکاری شرکت مدیت ارائه میدهدمتخصصانی که فرایند اسکن را با اسکنر مدیت I500 انجام میدهند میتوانند با پرداخت مبلغی اسکنر خود را با جدیدترین مدل اسکتر دهانی i700 wired  تعویض کنند و از امکانات جدید اسکنر مدیت i700 بهره مند شوند.

طرح تعویض اسکنر داخل دهانی i500 با جدیدترین مدل اسکنر مدیت مدل i700

 

شرکت مدیت در حوزه ی اسکنر های سه بعدی برای کلینیک‌ها ولابراتوارهای دندانپزشکی،از جمله اسکنرهای داخل دهانی، بر اساس فناوری پیشرفته تخصص دارد.همچنین راه‌حل‌های را برای دندانپزشکی دیجیتال در پلتفرم medit link توسعه داده است تا تعامل اطلاعات بین کلینیک ها و لابراتوارها سریعتر و راحتر کند. دفتر مرکزی Medit از سال 2000 در سئول، کره جنوبی شروع به کار کرده است امروزه نمایندگانی در 50کشور از جمله آمریکا,اروپا و ... دارد.

 با توجه به اینکه اپدیت های شرکت مدیت با اسکنر i700 پشتیبانی میشود و نسخه های پایینتر نمیتوانند ان را دریافت کنددر طرح تعویضی که مجموعه آذرین با همکاری شرکت مدیت ارائه میدهدمتخصصانی که فرایند اسکن را با اسکنر مدیت I500 انجام میدهند میتوانند با پرداخت مبلغی اسکنر خود را با جدیدترین مدل اسکتر دهانی i700 wired  تعویض کنند و از امکانات جدید اسکنر مدیت i700 بهره مند شوند.

 

medit

آپدیت های اپلیکیشن Medit Link عبارتند از :

 

آشنایی با نرم افزار های:

Occlusion Analyzer

Margin Lines

Splints

Temporaries

Model Builder

Crown Fit

Ortho Simulation

Smile Design

Design

کلیه اپلیکیشن های مدیت در نرم افزار Medit Link در بخش App Box قابل دانلود می باشد.

 

تغییرات Medit Link نسخه V3.1.0

 

1- اضافه کردن تگ در بخش ثبت پرونده به منظور استفاده از اطلاعات ثبتی قبلی

 

2-امکان ثبت و رهگیری سفارش از دو بخش لابراتوار و کلینیک به صورت آنلاین

 

3-بهینه سازی رابط کاربری در زمان استفاده از نرم افزار همراه با نمایش Tooltips و Guide message

 

4- بهینه سازی رابط کاربری در بخش Partner با قابلیت جستجو در مکان جهت پیدا کردن همکاران مدیت

 

5- بهینه سازی بخش Dynamic Occlusion Integration با قابلیت انتخاب و حرکت دادن فک Maxilla و Mandible در بخش All که به تازگی اضافه شده است. همچنین حرکت فک بالا و پایین در نرم افزار Exocad قابل نمایش می باشد.

 

6- اضافه شدن بخش نمایش Preparation Review و نمایش رنگی تصویر به منظور تشخیص بهتر برای حالت های insufficient tooth preparation و tooth reduction . سه بخش جدید که در زیر عنوان شده است را می توان در نرم افزار استفاده کرد.

 

 

Insertion Path

 Tooth Reduction Depth

 Distance to Antagonist / Distance to Adjacent

 

7- آپدیت سیستم هوش مصنوعی با فیلتر بهتر بافت زائد و پردازش سریعتر اطلاعات اسکن به ادعای شرکت مدیت در سیستم AI جدید از آخرین تکنولوژی استفاده شده است و نرم افزار با سرعت و دقت بالاتری بافت دهان و لثه و زبان را تشخیص می دهد که مستقل از سیستم کامپیوتر و کارت گرافیک می باشد. 

8- در مدل i700 wireless آپشن Pairing Manager در نرم افزار تعبیه شده است که امکان اتصال به چندین اسکنر و هاب با راحتی بیشتر وجود دارد. 

9- ارتقاء حالت های انتخابی آپشن Articulator برای تنظیم و تراز کردن Occlusal Plane

کاربر می تواند برای تراز کردن فک بالا و پایین یکی از فیکسچر های Articulator را انتخاب نماید و موقعیت دهی فک ها را با تغییر جهت و زاویه اعمال کند. این اطلاعات در نرم افزار EXOCAD نیز قابل استفاده و طراحی مجدد می باشد.

 

مشخصات و ویژگی ها

 از نظر مشخصات فیزیکی یکی از تفاوت هایی که دو اسکنر شرکت مدیت دارند داشتن تیپ با قابلیت برگشت پذیری در جهت مخالف و چرخش 180 درجه است که باعث سهولت کار دندانپزشک برای اسکن فک بالا و پایین میشود. اسکنر مدیت i700 دارای قابلیت کنترل از راه دوراست که پزشک را قادر میسازد بدون استفاده از رایانه قسمت های مختلف مدل اسکن شده را کنترل کند.

سرعت اسکن در اسکنر i500 30 فریم در ثانیه است در حالی که دراسکنر I700 این سرعت به 70 فریم در ثانیه رسیده است. دقت در اسکنر مدیت i500 برابر 21 میکرون ولی در اسکنرi700 برابر با 11 میکرون است.  

Medit i700 می تواند مستقیماً با استفاده از کابل انتقال برق به رایانه شخصی متصل شود .ویژگی جدید medit i700 با حذف کابل اضافی باعث بهبود تحرک و نگهداری شده است. در اسکنر i700 دکمه نور UV برای استریل کردن داخل دستگاه وجود دارد ولی در I500 این ویژگی وجود نداردهمچنین i700 دارای کیفیت HD در زمان تصویربرداری برای افزایش کیفیت نیز هست.

جدول مقایسه اسکنر i500 و i700

Medit i700 medit i500   Category
up to 70FPS
3D-in-motionvideo technology|3D full color
LED
adaptive anti fpgging
up to 30FPS
3D-in-motionvideo technology|3D full color
LED
adaptive anti fpgging
scanning frame

imaging technology

LED source
anti foggingtechnology
scaning technology
10.9μm±0.98 21.0μm±1.48 full-arch Accuracy
47.4*44*248 
(includes.tip)245g
54.5*44*264 
(includes.tip)280g
dimensions
total weight 
handpiece

150items

toclave 121C ° 30mins(gravity type)

   autoclave 134C° 4mins(pre-vacuum type)

(gravity type)autoclave 135C°

 

 YES 

50itemes

  autoclave 121C °

30mins(gravity type)

 

 

 

 NO

scan area

autoclavable

 

 

 

 

reversible tip
tip
YES
YES
YES
YES
NO
NO
NO
YES
remote control mode
UV-C disinfection
Smart shade guide
HD mode
spicialmode
YES YES   macOS compatibiliy
wired usb3.1 Gen1
YES
YES
wired usb 3.0
NO
NO
connection type
plug &scan
detachable cable
connectivity

 

 

اسکنر medit i700 هم اکنون در آذرین موجود و اماده ارسال است. علاقمندان میتوانند با استفاده از طرح تعویض تجربه ی استفاده ار اسکنر فوق العاده i700 را به دست آورند و از قابلیت های جدید medit link بهره مند شوند. برای خرید و تعویض اسکنر medit i700 میتوانید با واحد پشتیبانی آذرین تماس حاصل نمایید.

 

در ضمن اسکنر مدیت i700 دارای دونوع wired و wireless هست که شما بنابر استفاده و نیاز خود میتوانید آن را از مجموعه آذرین تهیه نمایید برای اطلاعات بیشتر و خرید اسکنر مدیت با واحد فروش آذرین تک تماس حاصل نمایید.

 

شماره تماس واحد پشتیبانی و فروش: 

09190207989

09153139018

 

 

 

 

wireless

 

با تشکر از توجه شما

نظرات کاربران


اگر تصویر خوانا نیست اینجا کلیک کنید
همزمان با تأیید انتشار نظر من، به من اطلاع داده شود.
* نظر هایی كه حاوی توهین است، منتشر نمی شود.
* لطفا از نوشتن نظر های خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.