معرفی رزین پرینتر سه بعدی برند JamgHe

شرکت JamgHe یکی از تولید کنندگان مهم رزین UV برای انواع پرینتر های سه بعدی رزینی SLA, DLP و LCD در جهان می باشد و مجموعه آذرین بعنوان نماینده رسمی این شرکت اقدام به عرضه کامل محصولات این شرکت در ایران کرده است. هم اکنون انواع رزین های ریختگری, رزین های تخصصی جواهرسازی و دندانسازی, رزین های ABS و دما و ... برند JamgHe در وبسایت آذرین موجود است. در این مقاله به شرح کامل انواع محصولات تخصصی و کاربردی این شرکت جهت راهنمایی و انتخاب مناسب رزین می پردازیم. 

برند JamgHe در سال 2001 با هدف تولید انواع رزین UV برای پرینتر سه بعدی رزینی در چین تاسیس شد. رزین های این شرکت در صنایع مختلفی مانند پزشکی, دندانسازی, طلا و جواهرسازی, هوا و فضا و مهندسی استفاده می شود و به تازگی موفق به دریافت گواهی FDA از امریکا شده است. شرکت JamgHe از جمله معدود تولیدکنندگانی می باشد که انواع رزین را منطبق با تکنولوژی چاپ استریولیتوگرافی مانند SLA, DLP و LCD تولید می کند. از ویژگی های عمومی رزین JamgHe می توان به کیفیت سطح صاف و صیقلی, دقت چاپ بالا و استحکام کاربردی لازم اشاره کرد. 

JamgHe UV Resin

لیست رزین های شرکت JamgHe در وبسایت azarin3d.com

رزین ریختگری دقیق جواهرسازی و دندانسازی
رزین مدلسازی استاندارد و دقیق بدون بو
رزین قالب سیلیکون و قالب لاستیکی
رزین پرینتر سه بعدی SLA و DLP
رزین دندانسازی جینجوا
رزین دندانسازی ارتودنسی
رزین دندانسازی سرجیکال گاید

رزین های تخصصی جواهرسازی

در صنعت طلا و جواهرسازی برند JamgHe اقدام به عرضه انواع رزین مدلسازی برای قالب سیلیکونی, رزین دما بالا برای قالب لاستیکی و رزین های مخصوص ریختگری دقیق جواهرسازی کرده است. در حوزه ریختگری و ذوب, برند JamgHe متناسب با انواع پرینتر های سه بعدی رزینی SLA بر پایه لیزر, پرینتر رزینی LCD و DLP رزین های ریختگری جواهرسازی خود تولید می کند. رزین دما بالا Rubber Mold Resin مدل HTC-29 با مقاومت حرارتی 220 درجه سانتیگراد یکی از رزین های پر کاربرد در قالب لاستیکی جواهرسازی می باشد. در این خانواده رزین قالب سیلیکونی Liquid Mold resin مدل PJHC-29RY نیز در وبسایت آذرین موجود است که دارای استحکام سطح سرامیکی می باشد و به خمیر قالب یا سیلیکون نمی چسبد. یکی دیگر از رزین های برند JamgHe رزین مدلسازی دقیق می باشد که جهت نمونه سازی انواع انگشتر و زیورآلات استفاده می شود. 

JamgHe UV Resin

در بخش ریختگری دقیق طلا و جواهرسازی, رزین مخصوص پرینتر رزینی SLA بر پایه لیزر مانند پرینتر سه بعدی رزینی Formlabs در دو رنگ سبز و زرد در وبسایت آذرین ارائه می شود. مدل های SPIC-1000 و SPIC-2000 دو مدل رقابتی در بخش رزین ریختگری دندانسازی با تکنولوژی SLA می باشد. در پرینتر های رزینی DLP نیز این شرکت اقدام به تولید رزین DLP Jewelry Casting Resin مدل EPIC-2000ST کرده است که برای انواع پرینتر DLP نسل جدید و قدیم مناسب است. این مدل با رنگ سبز در وبسایت Azarin3D.com قابل سفارش است. همچنین مدل UPIC-5000A با رنگ بنفش برای انواع پرینتر رزینی LCD با صفحه چاپ رنگی و مونوکروم با دقت ابعادی بالا موجود است. 

از ویژگی های عمومی رزین های ریختگری جواهرسازی SLA, DLP و LCD شرکت JAMGHE می توان به ریختگری آسان , عدم وجود خاکستر و ضایعات و کیفیت سطح بالا قطعات اشاره کرد. رزین Jewelry Castable resin شرکت JamgHe با انواع تکنولوژی های چاپ استریولیتوگرافی منطبق است. لازم به ذکر است رزین ریختگری بنفش مدل UPIC-5000A با رزولوشن های مختلف 2K, 4K , 6K و 8K انواع پرینتر رزینی LCD همخوانی دارد و دوستانی که از نسل جدید LCD استفاده می کنند می توانند از این مدل بهره ببرند. 

JamgHe UV Resin

خانواده رزین های ریختگری جواهرسازی برند جمقه با مدل های بالا به پایان نمی رسد!

محصول جدید این شرکت به نام High wax plus resin با درصد بالاتر وکس در مدل های EWIC-9000A مشکی و EWIC-5000A بنفش برای آن دسته از صنعتگرانی که تمایل به استفاده بیشتر موم در فرآیند ریختگری دقیق تولید شده است و هم اکنون این دو مدل رزین ریختگری وکس پلاس در وبسایت آذرین موجود است. نکته جالب توجه امکان استفاده از هر دو نوع تکنولوژی چاپ LCD و DLP می باشد.

رزین های تخصصی دندانسازی

در حوزه دندانسازی, انواع رزین های Flexible Plus برای ساخت جینجیوا, رزین Surgical Guide برای انواع روکش های موقت, انواع رزین ریختگری دندان و رزین های ارتودنسی و کست مدلینگ برند جمقه موجود است. یکی از جدیدترین محصولات این شرکت رزین ارتودنسی قابل شستشو با آب مدل WOTM-19D با رنگ پوست و قهوه ای روشن می باشد که قابل استفاده در انواع پرینتر رزینی LCD و DLP است. از نکات قابل توجه رزین Dental Ortho Model Resin شرکت جمقه مقاومت حرارتی 140 درجه سانتیگراد و اسحکام بسیار بالا آن می باشد. در همین خانواده رزین مدلسازی دقیق دندان مدل DNC-19 و مدل DN-C19D01 جهت کست و مدلسازی دندان با نام Pro Model resin نیز موجود است. دیگر رزین پرکاربرد در حوزه دندانسازی رزین شفاف سرجیکال گاید جمقه با مدل DB-06 است البته باید توجه داشته باشید این مدل در گروه رزین های بیو پزشکی نیست. اگر به دنبال رزین بیو سرجیکال گاید با کلاس پزشکی I و II هستید پیشنهاد می کنم رزین سرجیکال گاید فروزن را بررسی نمایید. 

JamgHe UV Resin

در بخش ریختگری دنتال, طیف وسیعی از رزین های LCD, DLP و SLA برای کاربران در لابراتوار های دندانسازی فراهم شده است. مثلا مدل MS-2000 رزین ریختگری دندان برای پرینتر سه بعدی SLA مانند سری پرینتر های رزینی شرکت Formlabs می باشد. رزین ریختگری دیگری که قابلیت استفاده در پرینتر سه بعدی LCD و DLP را دارد مدل MC-2000 می باشد که در مقایسه با رقبای خود از کیفیت سطح و دقت ابعادی بالایی برخوردار است. 

رزین دیگری که علاقمندان در حوزه دندانسازی مطالبه دارند رزین مخصوص جینجیوا به نام Flexible plus resin با نام GC-82F صورتی می باشد که دارای استاندارد های SGS و EN71-3 است. این رزین دوام بسیار بالایی دارد و با وجود ارتجاعی بودن دقت چاپ بسیار عالی دارد. نام قبلی این رزین Dental Gingiva Mask Resin است که در سری جدید عنوان آن تغییر کرده است.

رزین جینجیوا دندانسازی

به طور خلاصه, کلیه فرآیند های دندانسازی از قبیل ریختگری دندان, ساخت روکش, بریج و ایمپلنت ها, دندان مصنوعی و غیره با انواع رزین های تخصصی دندان قابل پشتیبانی می باشد و البته سازگار با انواع تکنولوژی های چاپ استریولیتوگرافی است. 

رزین های مهندسی و مدلسازی

سری جدید رزین نمونه سازی استاندارد با بو و حساسیت پوستی کمتر سری LOC می باشد که از تنوع رنگ بسیار بالایی برخوردار است. قیمت پایین, کیفیت سطح عالی و امکان چاپ قطعات پیچیده از مزایایی رزین Low Odor standard UV Resin شرکت جمقه می باشد. در حال حاضر رنگ های سبز, زرد, بنفش, خاکستریو نارنجی در وبسایت azarin3D موجود می باشد. اگر به دنبال رزین شفاف با ماندگاری بالا و بدون تغییر رنگ هستید ما به شما رزین High Transparent مدل GTC-10B را پیشنهاد می کنیم که دارای استحکام و مقامت کششی بسیار بالایی است. 

JamgHe UV Resin

در بخش رزین های مهندسی با مقاومت بسیار بالا رزین های ABS شرکت JamgHe سری GK نام دارد. قیمت استثنایی, کیفیت بالا و شرینک بسیار کم سه ویژگی منحصر به فرد رزین های سخت ABS-like جمقه می باشد. این نوع از رزین UV قابلیت استفاده در مکانیزم های حرکتی و انجام عملیات مکانیکی را دارد. سوراخکاری, ایجاد رزوه و قلاویزکاری دیگر عملیات امکان پذیر با این رزین ها می باشد. 

رزین مدلسازی کم بو, رزین مدلسازی دقیق, رزین فوق شفاف و رزین ABS نوع رزین پرکاربرد در بخش مدلسازی, نمونه سازی, فیگوراتیو و مهندسی ساخت و تولید می باشد. 

JamgHe UV Resin

 

نظرات کاربران


اگر تصویر خوانا نیست اینجا کلیک کنید
همزمان با تأیید انتشار نظر من، به من اطلاع داده شود.
* نظر هایی كه حاوی توهین است، منتشر نمی شود.
* لطفا از نوشتن نظر های خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.